Nový instagramový profil českého hokeje překonal hranici 300 tisíc sledujících

Praha, 28. května 2024 - 300 tisíc sledujících za pouhých 239 dní fungování – taková je dnešní bilance nového profilu Českého hokeje na sociální síti Instagram, který byl spuštěn teprve v říjnu loňského roku. Již po 24 hodinách od zveřejnění prvního příspěvku získal profil přes 20 tisíc sledujících a hranici 200 tisíc sledujících pak profil překonal v den posledního utkání základní skupiny mistrovství světa, tedy už po příjezdu bostonských hvězd Davida Pastrňáka a Pavla Zachy. Posledních sto tisíc sledujících se tedy profilu podařilo získat za pouhých šest dní.

"Před sezónou jsme nastavili strategii tak, abychom z našeho nového Instagramového profilu vytvořili solidní komunikační platformu s kompletním servisem pro naše fanoušky. Nicméně o takovém počtu sledujících za tak krátkou dobu se nám ani nesnilo. Sportovní úspěch našich reprezentantů a reprezentantek jsme se vždy snažili vytěžit na maximum, a je jednoznačně hlavním faktorem našeho růstu," přibližuje Jonáš Štekr, social media manager Českého hokeje.

Za úspěchem silného instagramového profilu Českého hokeje, který se podařilo vybudovat za necelých osm měsíců, ale stojí také fakt, že tento účet je nyní nejsilnějším českým sportovním kanálem na této sociální síti. Neodkoupením původního profilu, o který Český hokej přišel po neprodloužení spolupráce se společností BPA, se ušetřily jednotky milionů korun.

"Děkujeme všem fanouškům za přízeň a podporu, podařilo se nám zde něco neskutečného. Za osm měsíců jsme dokázali překonat i ty nejsilnější značky v Česku, které na rozvoji sociálních sítí pracují i přes deset let. Ukázalo se, že námi zvolená cesta vybudovat Instagram od nuly byla správná," popisuje marketingový a obchodní ředitel Ondřej Šnaidauf.

Na instagramovém účtu Českého hokeje budou i nadále k nalezení ty nejnovější zprávy, zákulisní pohledy a veškerý exkluzivní obsah z prostředí tohoto sportu. Dosaženým milníkem v podobě 300 tisíc sledujících vstupujeme do nové éry digitální komunikace s našimi fanoušky a už dnes se těšíme na další společné úspěchy a sdílené momenty nejen z ledové plochy.