Instagram Českého hokeje má za 53 dní více než 50 tisíc sledujících

Nový instagramový účet Českého hokeje byl spuštěn na začátku října. Od začátku minulého měsíce, kdy došlo k opětovnému vytvoření oficiálního účtu, získal profil více než 50 tisíc sledujících. V soutěži rozdal vylosovaným uživatelům na Instagramu už 30 vstupenek na česká utkání domácího mistrovství světa.

Deset tisíc sledujících nový instagramový účet Českého hokeje získal již v první den svého vzniku. Hranice 20 tisíc fanoušků pak byla překonána v průběhu 24 hodin od zveřejnění prvního příspěvku a v dalších 12 dnech se počet vyšplhal přes 30 tisíc hokejových fanoušků, kteří oficiální instagramový účet začali sledovat. Během Turnaje Karjala, prvního reprezentačního turnaje mužského A-týmu, si našly cestu na Instagram Českého hokeje další tisíce uživatelů a počet sledujících překročil 40 tisíc. Počátkem tohoto týdne pak byla dosáhnutá pátá meta.

„Po 54 dnech od spuštění profilu na Instagramu jsme dokázali na náš účet přilákat více než 50 tisíc fanoušků. Velice si ceníme podpory každého jednoho fanouška. Obsah na všech sociálních sítích se stále snažíme vylepšovat a dělat ho pro fanoušky co nejvíce atraktivní,“ popisuje marketingový a obchodní ředitel Ondřej Šnaidauf.

Z každých 10 tisíc sledujících na Instagramu byli vylosováni tři sledující, přičemž každý z vylosovaných získal dvě vstupenky na zápas českého týmu na Mistrovství světa 2024 v Praze a Ostravě. Postupně se tak rozdaly lístky na utkání národního týmu s Velkou Británií, Rakouskem a Norskem. S přibývajícími sledujícími se zároveň zvyšuje atraktivita vstupenek v soutěži. Při dosažení desáté mety, tedy 100 tisíc sledujících, získají tři vylosovaní šťastlivci vstupenky na duel Česka s Kanadou.

„Jsme teprve v půli cesty, kterou do květnového mistrovství světa chceme ujít,“ přibližuje social media manager Jonáš Štekr. „Daří se nám nejen zvyšovat počet sledujících, ale především fanoušky bavit a přinášet jim vtipný a zajímavý obsah.“