Průzkum ukázal na státní znak. Jsme moc spokojení, hlásí obchodní a marketingový ředitel
Jednou z velkých změn do nové sezony bude nová podoba dresů národního týmu, na který se vrací státní znak na prsou. Český hokej však na středeční tiskové konferenci představil i předvánoční zápas v O2 aréně nebo nového sponzora národního týmu. „Betano se stalo jedním z našich důležitých a velkých partnerů, moc se těšíme na vzájemnou spolupráci,“ řekl obchodní a marketingový ředitel Českého hokeje Ondřej Šnaidauf.
Jste spokojený s tím, jak vypadá nový dres?
"Dres je krásný, kvalitní a čistý, i když je tam relativně dost partnerů a značek. Podařilo se nám domluvit s partnery, aby jejich loga nevyčnívala a nerušila celkový vizuální dojem dresu. Chtěl bych tak i touto cestou poděkovat všem partnerům za spolupráci. Přeci jen mluvíme o národním dresu a ten musí snést nejvyšší parametry a mít charakter. Jsme spokojeni s designem i kvalitou, která se oproti loňskému dresu posunula kupředu."
Na tiskové konferenci jste zmínil, že roli ve výběru nového designu hrály i průzkumy. Jak přesně?
"Nechali jsme si udělat komplexní marketingový průzkum všech českých hokejových fanoušků a jedna z otázek se týkala toho, co by fanoušci rádi viděli na prsou hráčů národního týmu. Z výzkumu jasně vyšel vítězně státní znak, takže to pro nás byla jasná volba. Z průzkumu ale zároveň vyplývá i to, že se logo Českého hokeje v podobě lví hlavy velmi dobře etablovalo a fanoušci si ho s českým hokejem spojují. Přeci jen ale na dresu bude státní znak, což nám vyšlo kromě výzkumu i v anketě na sociálních sítích a mezi hráči na Zlaté hokejce."
Lví hlava ale přeci jenom na dresu zůstane, že?
"Na každém dresu a na každém kusu oficiálního merchandisingu bude ochranná známka v podobě lví hlavy, takže ano, nějakým způsobem lví hlava na dresu zůstane. Věříme, že to je dostatečné. Pan prezident Alois Hadamczik nakousl, že na dresech pro mistrovství světa bude větší ochrana, ale to si ještě necháme pro sebe."
Menším překvapením bylo i představení nového partnera. Jaká byla jednání a proč Betano?
"Jednání byla vstřícná i relativně rychlá. Přemýšleli jsme, do jakých segmentů v rámci partnerství jít. Segment sportovních sázek se ke sportu hodí a spojení sportu a bettingové společnosti se tak nabízí. My jako Český hokej máme tu výhodu, že na tomto odvětví nejsme závislí, jako jsou například fotbalové kluby. Betano se stalo jedním z našich důležitých a velkých partnerů, moc se těšíme na vzájemnou spolupráci."
Mohou se tedy fanoušci těšit na jejich zapojení do dění?
"Ano, ta spolupráce je postavena především na společných aktivacích a obsahu pro fanoušky. Věřím, že spojení dvou marketingově silných subjektů povede ku prospěchu obou stran."
Zazněl i prosincový zápas Švýcarských her v Česku. Jak důležité pro vás je se představit ještě před koncem roku v O2 areně?
"Je to skvělá příležitost představit se domácím fanouškům v O2 areně v sezoně, kdy se u nás hraje mistrovství světa. Bereme to i jako takovou generálku na domácí šampionát. Moc se na zápas těšíme, budeme hrát 14. prosince proti Finům. A ještě informace pro fanoušky, vstupenky by měly jít do prodeje v polovině listopadu. Věříme, že na zápase bude vyprodáno a že zažijeme skvělou atmosféru."