Zlaté DOBROGÓLY Coca-Cola vynesly 540 000 Kč pro parahokej

Kampaň Coca-Cola k letošnímu mistrovství světa v ledním hokeji se nesla v duchu fanouškovské soudržnosti a ukázala nám, že hokej spojuje všechny. Proto Coca-Cola letos přišla se speciálním projektem DOBROGÓLY na podporu českého parahokeje. Za každý český gól na mistrovství věnovala handicapovaným sportovcům 10 000 Kč, za ty finálové, zlaté, pak po 100 000 Kč, celkem tedy 540 000 Kč.

Symbolický šek převzal předseda Českého para hokeje Jiří Šindler s juniorským hráčem Lukášem Kapkem od Martina Bindera, generálního ředitele Coca-Cola ČR a od zástupce zlatého národního týmu Lukáše Sedláka, který byl i tváří hokejové kampaně.

"Dar českému parahokeji dnes předávám s nadšením a hrdostí na všechny české reprezentanty. Hokej je úžasný sport a ukazuje, že odvaha a síla jsou kvality, které překonávají fyzické hranice a patří každému bez ohledu na pohlaví, původ nebo fyzická omezení," říká Martin Binder, generální ředitel Coca-Cola ČR a dodává:"S radostí mohu oznámit, že projekt DOBROGÓLY na podporu parahokeje bude pokračovat i v příštím roce, jen branky bude pro změnu proměňovat ženský národní tým a doufám, že na mistrovství světa v Českých Budějovicích budou na domácí půdě ženy stejně úspěšné jako letos muži."

"Děkujeme značce Coca-Cola a našim klukům, že nastříleli tolik gólů a my sponzorský dar využijeme na rozvoj parahokeje, především na kempy pro začátečníky a nováčky," říká Jiří Šindler, předseda Českého para hokeje.

Spolupráce firmy Coca-Cola a Českého hokeje s jeho mužskými, ženskými a parahokejovými týmy ukazuje, že tento sport je tu pro všechny, a příští rok na dubnovém Mistrovství světa v ledním hokeji žen 2025 opět #FandímeSpolečně.

Více informací o parahokeji i jeho sociálních sítích naleznete na oficiálních stránkách

úvodní foto: FleishmanHillard

TÉMATA: Para TOP obsah